Unique Güzellik Merkezi(Güllük Şubesi)/Yosun Peeling Seans Problemi
UNIQUE GÜZELLİK MERKEZİ
GÜLLÜK ŞUBESİ
Başlıca sorunları;
- SÜREKLİ PERSONEL DEĞİŞİMİ/YETERSİZLİĞİ,
- BAZI PERSONELLERİN İŞLEM BİLGİSİZLİĞİ, İLGİSİZLİK VE BİRBİRLERİYLE İLETİŞİMSİZLİĞİ,
- YANLIŞ İŞLEM VE YETERSİZ İŞLEMDE MUHATAP BULAMAMAK, TELAFİ YAPILMAMASI,
-RANDEVU SAATİNDE HİÇBİR ZAMAN İŞLEME GİREMEMENİZ, SAATLERCE BEKLETİLMEK,
- PAKETLERİ SATANA KADAR SEÇENEKLER SUNULMASI, RANDEVU VERENE KADAR DEFALARCA ARANMAK VE MESAJ GÖNDERİLMESİ...
- PERSONELİN İŞLETME MEMNUNİYETSİZLİĞİ SONUCUNDA MÜŞTERİNİN FİZİKİ VE HAK OLARAK MAĞDUR EDİLMESİ...
Antalya Güllük'teki merkezlerinde farklı dönemlerde 3 kez olmak üzere 3 seanslık yanında Collegen bakım ve Hydrafacial bakımın da olduğu YOSUN PEELING paketlerinden ücreti peşin olmak suretiyle satın aldım.
Randevunuza saatinizde gitmenize rağmen ki öncesinden önceki günden arayarak, gideceğiniz gün mesaj göndererek hatta günlerce öncesinden de defalarca arayarak ya randevu vermeye ya da randevunuzu teyit etmek için arıyor, yazıyorlar ama buna rağmen hiçbir zaman zamanında seansa alınmıyorsunuz. Saatlerce orada bekliyorsunuz. Güllük şubesinden personeli de farklı sebeplerden mağdur ettiklerinden olsa gerek sürekli bir personel değişimi ve yetersizliği var. O kadar ki, işi bilmeyeni de işe alıp müşterileri yanlış ve yetersiz işlemlerle mağdur ediyorlar. Bunu ispat ettiğiniz takdirde, telafi randevusu için arama ve mesajla getirtene kadar uğraşıp merkeze randevu saatinde gittiğinizde "İşlemi yapamıyoruz, böyle bir hakkınız kalmamış. Bu hakkı veren kişi işten ayrıldı. Yanlış işlem yapan kişi de işten ayrıldı." diyerek personellerin yaptığı işlerin sorumluluğunu almıyorlar. Yani; bu merkezde yanlış veya yetersiz işlem yapıldığı takdirde bu kişiler işten ayrılmışsa telafi edilmiyor, muhatap da bulamıyorsunuz. Bunu bilerek gitmenizde fayda var. TAVSİYE ETMİYORUM!
Filtrele
Aslı G.
bir ay önceKötü!
Unique Güzellik Merkezi(Güllük Şubesi)/Yosun Peeling Seans Problemi
UNIQUE GÜZELLİK MERKEZİ GÜLLÜK ŞUBESİ Başlıca sorunları; - SÜREKLİ PERSONEL DEĞİŞİMİ/YETERSİZLİĞİ, - BAZI PERSONELLERİN İŞLEM BİLGİSİZLİĞİ, İLGİSİZLİK VE BİRBİRLERİYLE İLETİŞİMSİZLİĞİ, - YANLIŞ İŞLEM VE YETERSİZ İŞLEMDE MUHATAP BULAMAMAK, TELAFİ YAPILMAMASI, -RANDEVU SAATİNDE HİÇBİR ZAMAN İŞLEME GİREMEMENİZ, SAATLERCE BEKLETİLMEK, - PAKETLERİ SATANA KADAR SEÇENEKLER SUNULMASI, RANDEVU VERENE KADAR DEFALARCA ARANMAK VE MESAJ GÖNDERİLMESİ... - PERSONELİN İŞLETME MEMNUNİYETSİZLİĞİ SONUCUNDA MÜŞTERİNİN FİZİKİ VE HAK OLARAK MAĞDUR EDİLMESİ... Antalya Güllük'teki merkezlerinde farklı dönemlerde 3 kez olmak üzere 3 seanslık yanında Collegen bakım ve Hydrafacial bakımın da olduğu YOSUN PEELING paketlerinden ücreti peşin olmak suretiyle satın aldım. Randevunuza saatinizde gitmenize rağmen ki öncesinden önceki günden arayarak, gideceğiniz gün mesaj göndererek hatta günlerce öncesinden de defalarca arayarak ya randevu vermeye ya da randevunuzu teyit etmek için arıyor, yazıyorlar ama buna rağmen hiçbir zaman zamanında seansa alınmıyorsunuz. Saatlerce orada bekliyorsunuz. Güllük şubesinden personeli de farklı sebeplerden mağdur ettiklerinden olsa gerek sürekli bir personel değişimi ve yetersizliği var. O kadar ki, işi bilmeyeni de işe alıp müşterileri yanlış ve yetersiz işlemlerle mağdur ediyorlar. Bunu ispat ettiğiniz takdirde, telafi randevusu için arama ve mesajla getirtene kadar uğraşıp merkeze randevu saatinde gittiğinizde "İşlemi yapamıyoruz, böyle bir hakkınız kalmamış. Bu hakkı veren kişi işten ayrıldı. Yanlış işlem yapan kişi de işten ayrıldı." diyerek personellerin yaptığı işlerin sorumluluğunu almıyorlar. Yani; bu merkezde yanlış veya yetersiz işlem yapıldığı takdirde bu kişiler işten ayrılmışsa telafi edilmiyor, muhatap da bulamıyorsunuz. Bunu bilerek gitmenizde fayda var. TAVSİYE ETMİYORUM!
Deneyim Tarihi: 25 Aralık 2024