Çok memnun kaldığım bir yerdir.Rahatlıkla tavsiye edebilirim.Ellerin..
Çok memnun kaldığım bir yerdir.Rahatlıkla tavsiye edebilirim.Ellerine kollarına sağlık ayrıca Melike’ye teşekkür ederim.
Deneyim Tarihi: 26 Nisan 2025
Melek K.
bir yıl önce
Mükemmel!
Çok güzel iş yapıyolar kesinlikle herkese tavsiye ederim özenle çalı..
Çok güzel iş yapıyolar kesinlikle herkese tavsiye ederim özenle çalışıyorlar çok cana yakınlar işlerini çok güzel yapıyorlar öneririm
Deneyim Tarihi: 07 Nisan 2025
NK
Nil K.
bir yıl önce
Mükemmel!
İlk ve tek tırnak yaptırdığım yer gerçekten çok memnunum güler yüzlü..
İlk ve tek tırnak yaptırdığım yer gerçekten çok memnunum güler yüzlü samimi olmalarıı ayrı yaptıkları iş takdir edilesi bir güzellik merkezi tavsiye ediyorum
Filtrele
Son A.
bir yıl önceMükemmel!
Çok memnun kaldığım bir yerdir.Rahatlıkla tavsiye edebilirim.Ellerin..
Çok memnun kaldığım bir yerdir.Rahatlıkla tavsiye edebilirim.Ellerine kollarına sağlık ayrıca Melike’ye teşekkür ederim.
Deneyim Tarihi: 26 Nisan 2025
Melek K.
bir yıl önceMükemmel!
Çok güzel iş yapıyolar kesinlikle herkese tavsiye ederim özenle çalı..
Çok güzel iş yapıyolar kesinlikle herkese tavsiye ederim özenle çalışıyorlar çok cana yakınlar işlerini çok güzel yapıyorlar öneririm
Deneyim Tarihi: 07 Nisan 2025
Nil K.
bir yıl önceMükemmel!
İlk ve tek tırnak yaptırdığım yer gerçekten çok memnunum güler yüzlü..
İlk ve tek tırnak yaptırdığım yer gerçekten çok memnunum güler yüzlü samimi olmalarıı ayrı yaptıkları iş takdir edilesi bir güzellik merkezi tavsiye ediyorum
Deneyim Tarihi: 27 Temmuz 2024