Tonzo olarak müşteri değerlendirmelerini kullanarak marka veya işletmelerdeki problemli alan veya departmanları tespit edebilen yapay zeka modülü oluşturduk, İngiltere’de birden çok marka ile çalışmalarımız devam etmektedir. Bu noktada birden çok kaynak kullanıyoruz, fakat Türkiye’de herhangi bir müşteri yorumları platformu bulunmadığından farklı bir konsept ile 2024 yılında pazara giriş yaptık.
Amacımız edindiğimiz teknolojik bilgileri Türkiye’deki işletme veya markalara sunmak, ayrıca tüketiciler açısındanda kaliteli ve adil bir platform oluşturmak. Dünya’da ilk defa her müşteri yorumunu yapay zeka kalite puanı ile değerlendirip tüketicilerin doğruyu yansıtan bir puan değerlendirmesi görmesini sağlamak ve işletme veya markaların itibar yönetiminde sundukları ürün ve hizmetlere verilen olumlu değerlendirmelerle desteklenmesine yardımcı olmak.